szukam opiekunki do osoby starszej Warszawa

„Witaminki, witaminki, dla chłopczyka i dziewczynki” – słów tej piosenki uczyliśmy się na pamięć będąc małymi dziećmi.

I choć dzis jesteśmy już dorosłymi osobami, które często mają już swoje pociechy, to powinniśmy pamiętać o tym, by owe witaminy przyjmować, bo są one źródłem naszego zdrowia.

Gdy dopada nas przeziębienie, nagle stajemy się małymi dziećmi, które kaszląc i kichając chcą, by ktoś przytulił ich, otulił kołdrą, zmierzył temperaturę i podał lekarstwo.

By jednak nie chorować, warto dbać o zdrowie! Nie zawsze należy łykać tabletki, by dostarczyć organizmowi witaminy.

Te często znajdują się w różnego rodzaju jedzeniu, które warto spożywać pod różnymi postaciami.

I tak, mnóstwo znanej wszystkim witaminy C znajduje się w cytrynie.

Warto dodawać ją do herbaty, ale należy pamiętać, że herbata powinna być przestudzona, bowiem wrzątek powoduje, że cytryna traci swoje dobroczynne właściwości.

Wspomnianej witaminy C pod dostatkiem znajduje się w natce pietruszki, którą warto „przemycać” w pożywieniu dzieciom.