Wiecznie żywe koszule w kratkę

Lata 90-te to cała gama kolorów – żywych, a nawet neonowych. Wszystko co się wówczas nosiło było kolorowe – taki był styl. Im więcej bar i odcieni tym było się bardziej w modzie.
Atmosferę podkręcała wszechobecna muzyka disco-polo, gdzie bajecznie ubrani mężczyźni śpiewali miłosne historie oparte na własnych doświadczeniach. Koszula w kratę dokładnie wpisuje się w ten kanon. Bo nosili je nie tylko mężczyźni, ale i kobiety.
Koszule w kratkę w znak rozpoznawczy minionej epoki. Niebieskie, czerwone, zielone – możliwości było naprawdę sporo. Koszula w kratę, szeroka a do tego koniecznie podkoszulek – wszystko włożone w wysokie jeansy.
Dopuszczalna była także inna opcja – koszula szeroka, bardzo szeroka luźno opadało na spodnie. Oczywiście rozpięta – działała na zasadzie marynarki lub odpinanego sweterka. To był styl! W latach 90-tych nie było nikogo, kto nie miałby takiej koszuli w kratę – niektórzy do dziś mają je w szafie.
Co więcej, nadal ich używają… bo dziś koszule w kratę i styl na kowboja znów jest w modzie.
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Wysoka jakość materiałów w produkcji owijek paletowych – dlaczego to ważne?
Wysoka jakość materiałów w produkcji owijek na palety jest kluczowa dla efektywności ich zastosowania. Trwałość, estetyka oraz funkcjonalność wpływają na przyciąganie uwagi klientów. Atrakcyjna reklama i solidne wykonanie przekładają się na lepsze wyniki sprzedażowe. Warto zwrócić uwagę na ofertę pr

Dlaczego wybór odpowiedniej blokady rozrządu renault 2.0 turbo jest istotny?
W silnikach turbo, takich jak blokada rozrządu renault 2. 0 turbo, kluczową rolę odgrywa prawidłowe funkcjonowanie jednostki napędowej. Odpowiednia blokada zapewnia precyzyjne ustawienie wałków rozrządu względem wału korbowego, co przekłada się na optymalne osiągi oraz efektywność pracy silnika. Wła